Not resolved
1.0
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Turnaround Time
Warranty
Website
2 comments

I ordered 5 items from Twinkle Deals 12/8/16 1/10/17 I emailed on the site about my order that was never received and they have my payment.The following is their response: "Thank you for your confirming the address with us.

With international flat rate shipping (registered/unregistered), the delivery time is slower than expedited shipping (i.e. DHL). The delivery time may also be affected by extenuating circumstances such as extreme weather conditions, national holidays and peak delivery seasons. We shipped on December 24, 2016.

Therefore your delivery deadline will expire on Jan.24.Then, we will offer you a solution. We sincerely hope you can receive the items as soon as possible. Thank you for your understanding and patience. Best regards, Rose Twinkledeals Customer Service http://www.twinkledeals.com/ I emailed them again on 1/25/17 the response I received: "Thank you for messaging twinkledeals.

We are currently out of office now from Jan 26-Feb 1 celebrating Chinese New Year. We kindly ask you to submit a ticket and we will get back to you as soon as possible when we return on Feb 2. Please only submit one ticket per inquiry during this period or it may delay our response once we resume normal services. Kindly note that shipping will also stop during this period and will also resume on Feb 2, when the postal service returns to their normal working hours.

Thank you for your patience.

Happy Chinese Lunar New Year!" This is RIDICULOUS!!!!I want my money back they can keep their products!!!

Review about: Twinkledeals Shipping Service.

Reason of review: Poor customer service.

Monetary Loss: $56.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: I have not received my order, You failed to return money, No refund.

Had an Experience with Twinkledeals?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
AllyChen1234
#1282525

Dear Customer,

We apologize for the issues you have encountered with your order.

We will always offer our customers returns, refunds and exchanges in line with our policies.

Please click here for more details: http://www.twinkledeals.com/warranty-and-return.

Please provide us your order number so that we could check for you.

You could also contact us at https://support.twinkledeals.com/ticket/ticket/index with details.

We look forward to hearing from you soon, Twinkledeals Team

Anonymous
Johannesburg, Gauteng, South Africa #1277013

I wanted to order but I changed my mind coz I have no trust in this paying money before receiving,there's lot of complains about the company.I suggest you deliver before payment.

You May Also Like

Twinkledeals - Low-Quality Products, Late/No Delivery, Terrible Customer Service Twinkledeals "About a month and a half before Christmas, Facebook suggested this site called Twinkledeals.com and these leather jackets I might like. They were really cute and when I saw the..." Read more Twinkledeals - Dress Review from Houston, Texas Twinkledeals "Dresses are knock offs poor quality and stitching was already coming undone and dress was see through. Paid $33.60 for a dress wanted to return for a refund said they..." Read more Twinkledeals - Doesn't look like what I ordered & doesn't fit Twinkledeals "If you're looking for cute stuff at somewhat reasonable prices for your pre-teen, this is the place to order. If you want something for yourself, stay away. I ordered this..." Read more Twinkledeals - Advertised price vs shopping bag price discrepency Twinkledeals "I noticed that the advertised price of the item changes by a couple of dollars once you add the item to your bag. Nothing huge so you'd notice but for..." Read more Toyota Financial - They have messed up my credit by over 100 points that will cost me $1000's over my lifetime Toyota Financial "A 30 year military veteran and 12 year Toyota owner, I planned to purchase another when my current Toyota needed replacement. I can tell you that will not happen! I..." Read more Spywhizz - Cheeted Spywhizz "I called to order flexaspy was told to give target info and to send 75 bucks throu Western Union and send as a pick up not into a account but..." Read more Little Caesars - NEGATIVE MARKETING FOR LITTLE CAESER'S PIZZA Little Caesars "To person who verbalized the negative nature of this described Little Caesar Commercial; I agree with you. This commercial is absolutely the most thoughtless regarding Father & Son. There is..." Read more Time Warner Cable - Zero help when you call Time Warner Cable "On not one but two separate occasions I have received calls and voicemails from time warner cable after 9pm. FTC mandates do not permit calls before 8am and after 9pm...." Read more